Събрали се три гей двойки

Събрали се три гей двойки. Единият от тях пита своя партньор: - Какво ще направиш, когато аз умра? - Ще те кремирам, ще изляза в океана с нашата яхта и ще разпилея праха ти над водата. Така океанът винаги ще ми напомня на теб. . . Всички изпадат във възторг - каква романтика! Вторият пита същото своя партньор, другият отвръща: - И аз ще кремирам тялото ти, после ще смеся праха ти със земя, ще сложа всичко в красива саксия и ще посадя прекрасна орхидея, която с цъфтящите си цветове ще ми напомня за теб! Отново въздишки в захлас. . . Третият гей пита своя партньор: - А ти какво ще направиш, когато умра? - Ами и аз ще те кремирам, ще взема праха ти вкъщи, ще приготвя адски люто чили, ще изсипя праха ти вътре и ще изям всичко до дупка! - Ама, как така?!Защо?! - Така на другата сутрин още веднъж ще ми разпориш задника за последно. . .

Comments

Popular posts from this blog

Авраам - стар евреин взел на заем 100 000$

Две семейни двойки са на вечеря

Един мъж се сгодил тайно от майка си