Седя си на опашката пред касата

Седя си на опашката пред касата и една страхотна блондинка, стояща малко по-напред, ми помахва дружелюбно и ми се усмихва. Не мога да разбера, защо една такава БАМБИНА ще ми маха - НА МЕН ... и при всичко това тя ми изглежда толкова позната, обаче не мога да кажа от къде. Така, че реших тактично да проверя...и казвам: 
- Извинете, познаваме ли се? 
Тя отговаря: 
- Не съм много сигурна...мисля, че вие трябва да сте бащата на едно от моите деца! 
Припомням си за единствения път, когато съм изневерявал. 
- Божееее! Ти ли си тази стриптизьорка, с която правих секс на ергенската вечер върху масата пред всички, докато твоята колежка ме пляскаше по дупето? 
- Не - отговори ми студено тя... 
Аз съм класната ръководителка на вашия син.
Седя си на опашката пред касата

Comments

Popular posts from this blog

Авраам - стар евреин взел на заем 100 000$

Две семейни двойки са на вечеря

Един мъж се сгодил тайно от майка си