какво гледа тоя моя дядка всяка вечер

Една баба все викала на дядото си "артерио". Видял дядото един комшия и му казал:
- А бе моята баба, все ми вика артерио, кво ще да е това?
Комшията рекъл:
- Ми иди на доктор, той ще ти каже бе.
Отишъл дядото и питал доктора:
Той взел огледало сложил го пред дядото и го питал:
- Познаваш ли го тоя?
- А бе познат ми е от някъде, ама не мога да се сетя. Земи го това вкъщи и като се сетиш ми се обади.
Отишъл си дядото и всяка вечер се гледал в огледалото, та белким се сети кой е тоя!
Бабата обаче усетила и един ден праща дядката до магазина. Намира огледалото, поглежда се в него и възкликва:
- Аз се чудя, какво гледа тоя моя дядка всяка вечер, пък той любовница си имал!
какво гледа тоя моя дядка всяка вечер

Comments

Popular posts from this blog

Авраам - стар евреин взел на заем 100 000$

Две семейни двойки са на вечеря

Един мъж се сгодил тайно от майка си